جزییات دزدی عجیب از متروی تهران / سرقت دو نفری با وانت

حوادث رکنا: 2 سارق که تجهیزات مترو در ایستگاه صادقیه دستگیر شدند.به گزارش رکنا، سرهنگ عباس کرمی راد فرمانده یگان انتظامی متروی تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ در تاریخ ۱۹ آذر ماه امسال ماموران پلیس مترو مطلع شدند افرادی به قصد سرقت کابل و تجهیزات مترو وارد ایستگاه صادقیه شده و مقدار زیادی تجهیرات را سرقت کرده و سریعا از ایستگاه مترو متواری شده‌اند.
وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم، هر دو متهم را که درحال تردد با خودرو وانت مزدا بودند، شناسایی کرده و در عملیاتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
کرمی‌راد با بیان اینکه اموال سرقتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال از دو متهم کشف و ضبط شد، گفت: با توجه به اعلام شکایت شرکت بهره برداری مترو نامبردگان به اتاق پلیس هدایت و پس از تنظیم گزارش اولیه و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و معرفی به دادسرا به کلانتری ۱۳۳ تحویل داده شدند.

Check Also

دستگیری قاچاقچی هروئین در شمال تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: سوداگر مرگ با ۱۵ کیلو هروئین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *