جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک‌طرفه شدند

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از یکطرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال و ترافیک سنگین در هراز، فیروزکوه و آزادراه رشت-قزوین خبر داد.

تسنیم: بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است. در محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا میانک و محدوده های هزارچم ، ولی آباد و تونل کندوان و حدفاصل خوشبختی تا بیلقان در اکثر مقاطع ترافیک سنگین است.
تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران – شمال مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد روان در مسیر(شمال به جنوب) است. در محور هراز مسیر(شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو ، بایجان ، شاهاندشت ، گزنک و آب اسک، در محور فیروزکوه مسیر(شمال به جنوب) محدوده های دماوند و بومهن، در آزادراه رشت – قزوین محدوده های سراوان و رودبار و ترافیک سنگین در آزادراه پردیس – تهران حدفاصل تونل شماره 4 تا 2 ترافیک سنگین گزارش شده است. 30% سود موثر سالانه به صورت روزشمار | سود آسوده با «داریک» اطلاعات بیشتر تبلیغ
سازمان راهداری همچنین از ترافیک سنگین در محور قدیم بومهن – تهران محدوده جاجرود خبر داده و اعلام کرده محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.
در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده های کمال شهر و مهرشهر و حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل کلاک، در آزادراه قم – تهران حدفاصل حرم امام خمینی(ره) تا پل شهیدکاظمی و محور فشم – تهران محدوده شمیران نیز ترافیک سنگین است.

همچنین ببینید

فروشنده بودم که با آرمان آشنا شدم! / وقتی زنش شدم مرا به آغوش هیولا انداخت

رکنا: دیگر خسته شده ام، هیچ کاری از دستم ساخته نیست و دلم برای نوزاد شیرخواره ام می سوزد اما نمی توانم از چنگ هیولای سفید فرار کنم. بارها تصمیم به ترک اعتیاد گرفتم ولی ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *