جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یک محموله قاچاق در پوشش مرسولات پستی به ارزش ۱۰۰میلیارد ریال کشف شد.

توقیف محموله قاچاق در مرسولات پستی

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یک محموله قاچاق در پوشش مرسولات پستی به ارزش ۱۰۰میلیارد ریال کشف شد.
به گزارش ایلنا، «سردار سهام صالحی» در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام کار اطلاعاتی از قاچاق محموله کلان به مقصد استان‌های مرکز کشور مطلع شده که پیگیری آن در دستور کار قرار گرفت.
بنا بر اعلام خبرگزاری پلیس، وی افزود: ماموران پلیس با تلاش و رصد دقیق شبانه روزی موفق به توقیف محموله قاچاق شامل انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم جانبی موبایل و لوازم خانگی در پوشش مرسولات پستی گردیده که پرونده مقدماتی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال گردید.
جانشین انتظامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد گردید
سردار صالحی به شهروندان توصیه کرد: به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق کالا، از خرید و استفاده از کالاهای قاچاق خودداری و موارد مشکوک در حوزه قاچاق کالا و سوخت را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا خط تلفن ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی فراجا اطلاع دهند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *