تهیه و توزیع ۶ میلیون آب معدنی به موکب داران در جشن غدیر

مسئول کمیته آب و یخ جشن ۱۰ کیلومتری غدیر از تهیه و توزیع ۶ میلیون آب معدنی به موکب داران در طول مسیر جشن غدیر خبر داد.
علیرضا خسرو بابایی مسئول کمیته آب و یخ جشن ۱۰ کیلومتری غدیر در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: ۶ میلیون آب معدنی تهیه شده است که ۲ میلیون آن به ۱۴۰ موکب مخصوص آب در طول مسیر توزیع می‌شود.
وی ادامه داد: ۲ میلیون آب معدنی هم به تمام موکب‌های در طول مسیر توزیع می‌شود و ۲ میلیون دیگر داخل ماشین‌های سردخانه‌دار هست که در چهارراه‌های اصلی حضور دارند تا در صورت نیاز استفاده شود.
خسرو بابایی گفت: ۶۰ پیلاری (شیر آتش نشانی ایستاده) و ۱۸۰ کلکتور آتش‌نشانی در طول مسیر قرار گرفته تا موکب داران و شهروندان برای شست‌وشو از آن استفاده کنند. همچنین ۴۰ کانتر آب برای آشامیدن که هر کدام ۱۰،۱۶ و ۸ هزار لیتری هستند.
مسئول کمیته آب و یخ مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در خصوص تأمین یخ گفت: ۲۵ هزار قالب یخ از صبح روز مراسم در قالب ۱۲۵ ماشین در طول مسیر توزیع می‌شود و همچنین ۳۰ ماشین در هر ۴۰۰ متر در طول مسیر مستقر هستند.
وی گفت: همچنین ۷۵ تن یخ بهداشتی کوچک بسته شدی آماده تحویل به موکب داران در صورت نیاز است.
خسروبابایی در پایان اظهار داشت: امسال خوشبختانه کمک‌های مردمی بسیار خوبی شد که آنها را ستاد مردمی مهمانی 10 کیلومتری دریافت و در بخش‌های مختلف هزینه می‌کند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *