(تصویر) شگفتی مردم از تصادف پیکان و ژیان

هنوز هم در هر نقطه‌ای از ایران و تهران که تصادفی رخ دهد، ترافیک سنگینی ایجاد می‌شود که بخش زیادی از آن ناشی از حس کنجکاوری رهگذران و رانندگانی است که می‌خواهند با جزییات حادثه را ببینند.
«تصادف خودروها» پدیده هر روزه و عادی در تهران و سایر شهر‌های ایران، روزگاری پدیده عجیب و شگفت انگیزی بود که مردم برای دیدن آن ساعت‌ها در خیابان می‌ماندند. بخوانید… از اولین بزرگراه تهران چه می‌دانید / نام قدیم خیابان‌ها و اتوبان‌های تهران (عکس) فرش زیبایی که زیر پای ژیان و پیکان پهن شد! ژیان «چاق و لاغر» پیدا شد!
به گزارش همشهری آنلاین، هنوز هم در هر نقطه‌ای از ایران و تهران که تصادفی رخ دهد، ترافیک سنگینی ایجاد می‌شود که بخش زیادی از آن ناشی از حس کنجکاوری رهگذران و رانندگانی است که می‌خواهند با جزییات حادثه را ببینند.
پدیده‌ای که از یک قرن پیش تا کنون در تهران حل نشده و با وجود میلیون‌ها بار تکرار، مردم باز هم در تصادف همان رفتار‌ها را تکرار می‌کنند مانند تصادف این پیکان با ژیان که عده‌ای حتی ایستاده‌اند و با آن عکس یادگاری می‌گیرند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *