تصادف یک دستگاه تانکر سوخت با 5 خودرو / در بزرگراه امام علی(ع) رخ داد! + فیلم

حوادث رکنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از تصادف یک تانکر حمل سوخت با ۵ خودروی سواری و یک موتورسیکلت خبر داد.
به گزارش رکنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۲۰:۲۸ شامگاه 21 دی ماه خبر حادثه تصادف چند خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اعلام شد و 2 ایستگاه در زمان کمتر از 5 دقیقه به محل اعزام شدند.
ملکی در ادامه افزود: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه تانکر ۳۲ هزار لیتری حامل بنزین در هنگام تردد با ۵ دستگاه خودروی سواری شامل 2 خودروی وانت، 1 دستگاه پراید، 1 دستگاه سمند و 1 دستگاه دنا و 1 دستگاه موتورسیکلت برخورد کرده و بعد از آن منحرف شده و به دلیل برخورد شدید با گاردریل لاستیک‌های کشنده و خودرو ترکیده بود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: تانکر در وضعیت نامناسبی قرار داشت البته خوشبختانه نشت بنزین اتفاق نیفتاده بود و به تانکر آسیبی وارد نشده بود. آتش نشانان به سرعت ایمن‌سازی را انجام داده و ترافیک سنگین ایجاد نشده بود.
وی ادامه داد: راکب موتورسیکلت دچار مصدومیت شده بود که تحویل عوامل اورژانس شد و با هماهنگی با شرکت نفت تانکر دیگری برای تخلیه بنزین به محل مراجعه کرده و جابجایی تانکر انجام شد و خودروها به محل امن منتقل شده و محل برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *