تصادفات جاده ای در خراسان رضوی منجر به مصدومیت ۱۰ نفر شد

حوادث رکنا: مسؤول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲ سانحه رانندگی که در جاده‌های فریمان و تربت‌حیدریهرخ داد، منجر به مصدومیت ۱۰ نفر شد.
به گزارش رکنا ، محمد علیشاهی اظهار کرد: ۲ سانحه رانندگی که امروز در جاده‌های فریمان و تربت‌حیدریه خراسان رضوی رخ داد، منجر به مصدومیت ۱۰ نفر شد و این مصدومان توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان انتقال یافتند.
مسؤول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در حادثه نخست بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید که صبح امروز در جاده فریمان و بعد از «فرهادگرد» رخ داد، چهار نفر مصدوم شدند.
وی ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان این واژگونی، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد و تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان فریمان منتقل شدند.
علیشاهی بیان کرد: در حادثه دیگر بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید و یک دستگاه خاور که در حوالی ساعت ۱۶ امروز در جاده تربت حیدریه به مشهد رخ داد، چهار نفر مصدوم شدند.
مسؤول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه یک دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و تمامی مصدومان به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *