تداوم اجرای طرح ساماندهی ضایعات‌فروشان پایتخت

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از تداوم ساماندهی ضایعات‌فروشان پایتخت در راستای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی خبر داد.
به نقل از روابط‌عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سعید بیگی با اشاره به تاکید شهردار تهران به موضوع رصد آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر، گفت: از ابتدای سال جاری، طرح ساماندهی واحد‌های فروش ضایعات با عنوان رصد و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در دست اقدام قرار گرفته است و تاکنون واحد‌های زیادی شناسایی شده که برای تعدادی از آنها نظریه تعطیلی صادر شده است.
وی ادامه داد: با توجه به تاکید شهردار تهران بر جمع آوری تمامی مراکز خریدو فروش ضایعات و همچنین تمرکز بر بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها ومصوبه سال۹۶ هیئت وزیران با اولویت پلمب مراکز دارای رای در دستور کار قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تصریح کرد:ساماندهی واحد‌های ضایعات فروش در این مرحله با پلمب واحد‌های دارای رای و پیگیری آرای واحد‌های شناسایی شده در مرحله قبلی همراه است و قرار است تا واحد‌های جدید به شرکت معرفی شوند و رصد مستمر برای شناسایی واحد‌های جامانده صورت بگیرد. بر اساس این گزارش، مرحله اول طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی از ۱۴ فروردین امسال اجرا شده بود و از ۹ خردادماه نیز، مرحله دوم این طرح آغاز شده است.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *