تانکر حامل سوخت در گردنه تیتور سنندج دچار حریق شد

معاون فرماندار سنندج: این حادثە که ساعت ۱۹ امشب رخ داد، هیچگونه تلفاتی جانی نداشته است.معاون فرماندار سنندج گفت: یک تانکر حامل سوخت شامگاه امروز، ۲۸ آذر در گردنه تیتور مسیر سنندج به مریوان دچار آتش‌سوزی شد.
منصور مولانایی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این حادثە که ساعت ۱۹ امشب رخ داد، هیچگونه تلفاتی جانی نداشته است.
معاون فرماندار سنندج عنوان کرد: ساعت ۱۹ و ۶ دقیقه این اتفاق به آتش‌نشانی سنندج اعلام می‌شود که نیروهای آتش‌نشانی ساعت ۱۹ و ۳۳ دقیقه به صحنه می‌رسند و آتش‌ را مهار  می‌کنند.
وی اعلام کرد: تعدادی از اعضای ستاد بحران در صحنه حضور دارند.

Check Also

دستگیری قاچاقچی هروئین در شمال تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: سوداگر مرگ با ۱۵ کیلو هروئین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *