به منزلت و استقلال فکری و مالی بازنشستگان توجه کنیم

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پیامی فرارسیدن روز خانواده و تکریم بازنشستگان را تبریک گفت.
به گزارش ایسنا، در پیام مهدی مسکنی آمده است: امروز ۲۵ ذی‌الحجه، روز نزول آیه شریفه «هل اتی» است که با عنوان «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» نام‌گذاری شده است. این روز را خدمت همه بازنشستگان ایران، به‌ویژه بازنشستگان کشوری و خانواده‌های معززشان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
نام‌گذاری شایستۀ چنین روزی در تقویم رسمی کشور به آن سبب است که در خلال مسائل و موضوعات متنوعی که به طور روزمره با آنها سروکار داریم، یادمان نرود که بزرگانمان، پدران و مادرانمان، ستون رفیع خیمه‌ای هستند که ما امروز دور آن گردهم آمده‌ایم.
برای این است که در میان همه مشغولیت‌های زندگی، جایگاه رفیع بازنشستگان و سالمندان را فراموش نکنیم و خدمت به آن ها را سرلوحه کار خود بدانیم و یادمان نرود که، روزی همه ما بر بلندای همان قله‌ای خواهیم ایستاد که امروز شما بازنشستگان گرامی ایستاده‌اید.
در ادامه این پیام آمده است: یادمان نرود که سلامت جسم و روان و استقلال فکری و مالی ایشان اهمیت دارد و حرمت و منزلتشان را ارج نهیم.
در کنار اینکه هریک از ما در میان اعضای خانواده خود، فرد یا افرادی از بازنشستگان و سالمندان گرانقدر را داریم، افتخار بزرگی است که صندوق بازنشستگی کشوری نیز عضوی از خانواده بزرگ بازنشستگان است؛ امروز روز شما و روز ماست.
در پایان این پیام ضمن تبریک مجدد این روز بزرگ آمده است: امیدوارم احترام و تکریم به بازنشستگان و بزرگان جامعه که در فرهنگ و آداب کهن ایران اسلامی‌مان ریشه دارد، هرروز فراگیرتر و برجسته‌تر شود.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *