برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در استان اردبیل

ایسنا/اردبیل دبیر ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری در استان اردبیل از برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در استان اردبیل خبر داد.
قادر قاسمی ۲۸ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه‌ دانشگاه محقق اردبیلی در جمع خبرنگاران از برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در استان اردبیل خبر داد و گفت: این آزمون ویژه رشته‌های دبیری و هنرآموزی است.
وی با بیان اینکه این آزمون همزمان با سراسر کشور در چهار شهرستان استان اردبیل برگزار می‌شود، افزود: در این آزمون ۶ هزار و ۷۵۱ داوطلب متشکل از ۳ هزار و ۶۰۴ داوطلب زن و ۳ هزار و ۱۴۷ داوطلب مرد در استان اردبیل شرکت کرده‌اند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه داوطلبان شرکت‌کننده در این آزمون در مرکز استان در حوزه دانشگاه محقق اردبیلی ۴ هزار و ۷۲ داوطلب متشکل از ۲ هزار و ۳۷۵ داوطلب زن و یک هزار و ۶۹۷ داوطلب مرد هستند، ادامه داد: همچنین در حوزه پارس‌آباد یک هزار و ۳۷۱ داوطلب، در حوزه مشگین‌شهر ۷۶۵ داوطلب و در حوزه خلخال ۵۴۳ داوطلب در این آزمون شرکت کردند.
دبیر ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری در استان اردبیل خاطرنشان کرد: نتایج اولیه این آزمون بر اساس اطلاعیه‌های سازمان سنجش آموزش کشور از طریق سایت اینترنتی این سازمان اعلام خواهد شد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *