برخورد خودرو پژو پارس با تریلی در محور آوج به همدان ۳ مصدوم و ۲ جان‌باخته به همراه داشت

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین، از از برجا ماندن ۳ مصدوم و ۲ جان‌باخته بر اثر برخورد خودرو سواری پژو پارس و تریلی در محور آوج به همدان خبر داد.
خبرگزاری میزان – به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین، ناصر صبوری غیاثوند گفت: در ساعت ۰۶:۴۸ جمعه ۱ تیر ماه ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر برخورد خودرو پژو پارس با تریلی در کیلومتر ۵ محور آوج _ همدان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.
وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه آوج جمعیت هلال احمر شهرستان آوج در غالب ۲ تیم همراه با آمبولانس و خودرو ست نجات به محل حادثه اعزام شدند
سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه ۳ مصدوم و ۲ فوتی داشت که بعد از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی و رها سازی فوتی و مصدومین حادثه یک مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۲ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند و افراد جان‌باخته در این حادثه نیز تحویل مراجع ذی صلاح گردیدند.
انتهای پیام/

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *