جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: به عنوان سربازان انقلاب وظیفه داریم به صورت انقلابی و جهادی با پدیده مواد مخدر مقابله کنیم و از دغدغه‌های مردم بکاهیم.

برخورد با معضل مواد مخدر یک وظیفه انقلابی برای همگان است

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: به عنوان سربازان انقلاب وظیفه داریم به صورت انقلابی و جهادی با پدیده مواد مخدر مقابله کنیم و از دغدغه‌های مردم بکاهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار قاسم رضایی در کمیته مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر گفت: روحیه انقلابی را باید برای مقابله با عرضه مواد مخدر به کار گیریم تا بتوانیم از دغدغه‌های مردم کاسته و بسیاری از آسیب‌ها را که به وسیله مواد مخدر گریبانگیر جامعه شده است، بکاهیم.
وی افزود: امروز باید تمام توان خود را برای مقابله با ورود مواد مخدر به کشور به کار گیریم و در این حوزه بیش از ۷۰ درصد توان خود را گذاشته و ۳۰ درصد مابقی را برای عرضه‌های داخل و برخورد با آن به کار ببندیم.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: به عنوان سربازان انقلاب وظیفه داریم به صورت انقلابی و جهادی با پدیده مواد مخدر مقابله کنیم و از دغدغه‌های مردم بکاهیم.
سردار رضایی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از توان و اشراف اطلاعاتی بسیار بالایی برخوردار است، گفت: با اشراف اطلاعاتی توانسته ایم بسیاری از فتنه‌های بزرگ را خنثی کنیم و درصدد هستیم راهبرد مقابله با مواد مخدر را از گفتمان به یک برنامه تبدیل و آن را اجرایی کنیم تا ثمرات آن برای مردم که امروز به این موضوع به عنوان یک دغدغه می‌نگرند ملموس‌تر باشد.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور افزود: باید با همسو و همگام کردن رده‌های اطلاعاتی در نیرو‌های مسلح از جمله بسیج، سپاه، ارتش و فراجا و با تشکیل یک بانک اطلاعاتی از مافیای ورود و عرضه تا خرده فروشان برای برخورد با این سوداگران مرگ برنامه ریزی کنیم.
سردار رضایی بر اجرایی شدن سند جامعه راهبردی مقابله با عرضه مواد مخدر و روانگردان‌ها و استفاده از هر ظرفیتی که در اختیار نظام جمهوری اسلامی است برای مقابله با ورود مواد مخدر به کشور تاکید کرد و گفت: در این مقوله باید تلاش کنیم تا عقب افتادگی‌ها را جبران و فضای ملموس تری برای دغدغه‌مندان این حوزه داشته باشیم.
وی با بیان اینکه تمامی هدف‌های جلسات مقابله با مواد مخدر بر مبنای امنیت، آرامش و سلامتی مردم در نظر گرفته می‌شود، افزود: اشراف اطلاعاتی و تسلط می‌تواند ما را­ در برخورد با وارد کنندگان کلان تا جز بیش از پیش موفق کند.
سردار رضایی با تاکید بر اینکه همواره نگاه ما به مرزنشینان نگاه مثبت و در جهت کمک به معیشت و کسب و کار این افراد است، گفت: باید با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تلاش کنیم تا در کنار این امر افراد سودجو نتوانند به مقاصد شوم خود دست یابند.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور افزود: از دستگاه‌های متولی امر در حوزه‌های دیپلماسی درخواست می‌کنیم تا با هماهنگی‌هایی که با کشور‌های مختلف دارند در این حوزه فعال‌تر عمل کنند و از آن‌ها مطالبات جدی‌تر داشته باشند.
سردار رضایی افزود: ظرفیت بسیار بالایی در نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که با اشراف اطلاعاتی و با هدف گذاری و انجام عملیات‌های به موقع مانع سوء استفاده مافیای مواد مخدر شوند.
وی با تاکید بر افزایش گشت در حوزه‌های مرزبانی و گسترش چتر اطلاعاتی در این حوزه گفت: مرزبانان ما باید به عنوان یک دروازه بان قطعا تلاش بیشتری را در جهت­ جلوگیری از ورود مواد مخدر داشته باشند.
سردار رضایی گفت: باید همه دستگاه‌های متولی در این امر همگام و همراه سیاست‌های ابلاغی ستاد مبارزه با مواد مخدر باشند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *