با شرکت در انتخابات، کشورمان را آبادتر و بهتر از گذشته بسازیم

رئیس مرکز حل اختلاف کشور با بیان اینکه حضور مردم مایه اقتدار کشور خواهد بود، گفت: ان‌شاءالله پیام رهبرمان را اطاعت کنیم و با شرکت در انتخابات، کشورمان را آبادتر و بهتر از گذشته بسازیم.
به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام هادی صادقی معاون قوه قضاییه و رئیس مرکز حل اختلاف کشور صبح جمعه ۸ تیرماه در اولین ساعات شروع رای‌گیری دریکی از شعب اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
صادقی در حاشیه حضور خود در انتخابات گفت: امروز توفیق یافتیم رایمان را به صندوق انتخابات چهاردهمین ریاست جمهوری بیاندازیم و به همه ملت عزیز ایران توصیه می کنم در همین اول صبح این اقدام خداپسندانه را انجام دهند و ان‌شاءالله همه با شور زیاد و همت والا در انتخابات شرکت کنند تا رییس جمهوری قوی توانمند و انقلابی انتخاب کنند و مشت محکمی هم بر دهان یاوه گویان خارج نشین زده باشند.
وی با بیان اینکه حضور مردم مایه اقتدار کشور خواهد بود، گفت: ان‌شاءالله پیام رهبرمان را اطاعت کنیم و با شرکت در انتخابات، کشورمان را آبادتر و بهتر از گذشته بسازیم.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *