بازسازی صحنه وحشت آفرینی شرور مسلح مقابل بیمارستان مفرح تهران + فیلم و جزییات

حوادث رکنا: عامل تیراندازی وحشت آور مقابل بیمارستان مفرح در شمال کشور دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار رکنا، سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت تهران در خصوص درگیری مسلحانه روبروی بیمارستان مفرح تهران به خبرنگار رکنا گفت: اوایل هفته جاری خبر یک درگیری مسلحانه به پلیس گزارش شد و در آن اعلام شد که 2 گروه روبروی بیمارستان مفرح با هم درگیر شده واقدام به تیراندازی ایجاد رعب و وحشت برای مردم آن محله و بیماران بیمارستان شده و پا به فرار گذاشتند.
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت تهران اظهار داشت: در این درگیری یکی از  اراذل و اوباش به خانه اش مراجعه و با سلاح کلت کمری به محل جرم برگشته و اقدام به شلیک چند تیر هوایی کرد و به همراه دوستانش به سرعت با یک خودرو تیبا به یکی از شهرهای شمالی فرار کردند.
سرهنگ راستی در ادامه گفت: از همان ساعات ابتدایی شناسایی و بازداشت این اراذل و اوباش در دستور کار پلیس امنیت قرار گرفت و در کمتر از 48 ساعت خودروی این مجرمین در یکی از شهرهای شمالی شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه هر 2 نفرشان بازداشت و به تهران منتقل شدند،این مجرمین در همان ساعات ابتدایی بازداشت و پس از اعترافات اولیه این اراذل و اوباش 3 قبضه قمه و یک سلاح جنگی آمریکایی به همراه دو خشاب از آنها کشف و ضبط شد.
سرهنگ راستی در انتها تاکیید کرد: پلیس اطلاعات در تهران مسئول مبارزه با اراذل و اوباش است و هیچ شروری در کشور وجود ندارد که ما نتوانیم او را بازداشت کنیم، لذا از مردم می خواهیم اگر مواردی اینگونه را دیدند به پلیس مراجعه کرده و شکایت خودشان را ثبت کنند.
من به تمامی اراذل و اوباش هشدار می دهم که با آنها شوخی نداشته و اگر بر روی مردم قمه بکشند جواب آنها را گلوله خواهیم داد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *