بازداشت یکی از کارکنان شهرداری پارس‌ آباد به اتهام دریافت رشوه

حوادث رکنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پارس‌ آباد گفت:با وصول خبر و ارائه فیلم از سوی شخصی به عنوان شاکی مبنی بر پرداخت رشوه، رسیدگی به پرونده توسط دادستان انجام و ضمن تفهیم اتهام به شخص شاکی به عنوان پرداخت‌کننده رشوه ، به دریافت کننده رشوه نیز عنوان اتهامی ارتشا تفهیم و با صدور قرار بازداشت موقت روانه بازداشتگاه شد.به گزارش رکنا ، فیروز فرهانی افزود:عملیات فوق در قالب تحقیقات مقدماتی بوده و عنوان نام‌بردگان از منظر قانون (متهم) می‌باشد. بدیهی است به موجب قانون برای مجرم نامیدن کسی حکم محکومیت قطعی لازم است.
وی گفت:مبارزه با فساد در ادارات شهرستان سرلوحه برنامه های دادستانی بوده و هرگونه فساد مالی در ادارات بدون اغماض و بابرخورد سریع وقاطع روبرو خواهد شد
دادستان پارس آباد تاکید کرد:لازم به ذکر است ،کانال‌ های خبری از ارایه هرگونه خبرهای غیر متقن و نشر خبرهای بدون سند اجتناب کنند که مصداق نشر اکاذیب بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *