بازداشت مرد 4 میلیاردی در کازرون / شگردش ارز دیجیتالی بود

رکنا : فرمانده انتظامی کازرون از کشف پرونده کلاهبرداری چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی با ترفند خرید ارز دیجیتال در این شهرستان خبر داد.
به گزارش رکنا ، سرهنگ اسماعیل زراعتیان چهارشنبه در گفت و گویی گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس مبنی بر کلاهبرداری تحت عنوان خرید ارز دیجیتال از وی، موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد که مدتی قبل در شبکه های اجتماعی با یک سایت که مدعی بود در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند آشنا شدم و پس از اینکه اعتمادم را جلب کرد مبلغ 4 میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جهت سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال به آدرس فردی در تهران واریز کردم که بعد از واریز وجه دیگر پاسخی از وی دریافت نکرده و متوجه کلاهبرداری شدم.
وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا شهرستان کازرون پس از بررسی های همه جانبه و تلاش بی وقفه برای شناسایی مجرم با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی، اطلاعاتی از مجرم در استان تهران به دست آورده و وی را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون اظهار داشت: با به دست آمدن هویت متهم و پس از تشریفات قضایی، وجه کلاهبرداری شده به حساب مالباخته استرداد و تلاش برای شناسایی محل اختفا و دستگیری متهم در دستور کار می باشد .
زراعتیان به شهروندان توصیه کرد: توصیه‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و همواره مراقب ترفند کلاهبرداران و سودجویان باشند.

منبع :  حیات

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *