بازداشت باند خشن دزدان مسلح که شیطانی بودند / در کرمان فاش شد

حوادث رکنا: معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: در عملیات ضربتی پلیس امنیت شهرستان کهنوج، پنج عامل شرارت که در قالب یک باند اقدام به سرقت مسلحانه و ایجاد ناامنی در شهرستان های جنوبی این استان می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش رکنا، سرهنگ سید علی حسینی روز پنجشنبه بیان کرد: در پی گزارش های مردمی به پلیس مبنی بر وقوع چندین مورد راهبندی مسلحانه ، سرقت خودرو ، طلای منازل و خودروهای با راننده خانم و تجاوز به حریم خصوصی دیگران در کهنوج و شهرستان های جنوبی استان، اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس کهنوج قرار گرفت و با پیجویی های بی وقفه ماموران پلیس امنیت عمومی، اعضای این باند در ۲ منزل در یکی از محله های کهنوج غافلگیر و دستگیر شدند.
وی با اشاره به دستگیری پنج عامل شرارت این باند افزود: اعضای این باند مسلح در آخرین اقدام خود در شامگاه گذشته در شهرستان کهنوج با ورود به یک منزل اقدام به زورگیری و سرقت طلا کرده بودند.
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف ۲ قبضه سلاح ممنوعه به همراه مهمات مربوطه، پنج دستگاه خودرو، ۱۲ دستگاه گوشی تلفن همراه و ۹ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک از این باند تصریح کرد: این سارقان به منظور تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضایی شدند.
کهنوج در فاصله ۳۵۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

همچنین ببینید

هوای زیرکوه در معرض فوق خطرناک قرار گرفت

براساس سامانه پایش کیفی هوای کشور هم اکنون شاخص کیفی هوا در حاجی آباد زیرکوه به ۵۰۰ رسید و در آستانه فوق خطرناک قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *