بارش شدید و آب گرفتگی ، این بار هم غافلگیری در مشهد؟!

رکنا: روز گذشته نیز بارش شدید باران که این بار با بارش شدید تگرگ نیز همراه بود، بار دیگر خیابان های شهر را دچار آب گرفتگی کرد اگرچه منجر به سیلی مشابه سیل چهارشنبه نشد. برای پیگیری آخرین وضعیت معابر شهری سراغ روابط عمومی شهرداری مشهد رفتیم.
به گزارش رکنا،  مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در پاسخ به وضعیت معابر و آب گرفتگی ها در پی بارش های روز گذشته گفت: در راه هایی که زیرگذر داریم ، مقداری بار ترافیک داریم. جاهایی مثل پل سلام، جهاد، زیر پل استقلال، انقلاب، ملک آباد و آزادی بار ترافیکی بیشتری دارد.
شیخانی افزود: به طور کلی، تمام تقاطع های غیر هم سطح و زیرگذرها بار ترافیکی دارد .احتمال آب گرفتگی آن جا هست و احتمال این که خودروها آن جا با بحث آب گرفتگی درگیر شوند، آن جا را مسدود کردند.
وقتی زیرگذرها مسدود می شود بالطبع بالاگذرها و ورودی ها به سمت تقاطع های غیر هم سطح ترافیک است، بنابراین در مسیرهای فرعی هم کندی ترافیک را داریم. دلیل این ترافیک ها انسداد مسیر  است.
وی ادامه می دهد: تا این لحظه (ساعت 16:33 بعدازظهر) که  با شما صحبت می کنم ترافیکی به معنای این که خودروها قفل شده باشند، در مناطق مختلف نداریم. در همین نقاطی هم که عرض کردم بار ترافیکی هست، به خاطر آب گرفتگی است.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *