حوادث رکنا: رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری 2 سارق و یک نفر مالخر قطعات خودرو ، کشف اموال مسروقه و اعتراف به 21 فقره سرقت در عملیات کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان خبر داد.

این مردان خبیث خیابان های تبریز را نا امن کردند + جزییات

حوادث رکنا: رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری 2 سارق و یک نفر مالخر قطعات خودرو ، کشف اموال مسروقه و اعتراف به 21 فقره سرقت در عملیات کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان خبر داد.
به گزارش رکنا، سرهنگ “محمدتقی سلطانی” در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد قطعات خودرو در سطح شهر تبریز با عنایت به اهمیت و حساسیت ایجاد شده به دلیل احساس نا امنی و بروز نارضایتی در بین شهروندان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
این مقام انتظامی بیان کرد: کارآگاهان در گام اول با انجام تحقیقات میدانی و استخراج تصاویر دوربین های مدار بسته محل وقوع سرقت ها در نهایت احد از متهمان سابقه دار را شناسایی و با اخذ مجوز از مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان دلالت شد.
سرهنگ “سلطانی” ادامه داد : در تحقیقات اولیه متهم از قبول اتهام خودداری و منکر ارتکاب بزه انتسابی بوده اما با توجه به سوابق قبلی متهم و آشنایی کارآگاهان با روحیات وی، در نهایت با استفاده از روش های نوین مصاحبه و بازجویی و ارائه دلایل و مدارک مستند و مستدل به ناچار لب به اعتراف گشوده و اذعان داشت با همدستی دیگر متهم با پرسه زنی در خیابان ها و کوچه های خلوت خودرو های پارک شده را شناسایی و با استفاده از شاه کلید درب خودرو ها را باز و اقدام به سرقت قطعات و محتویات خودرو نموده و پس از سرقت اموال مسروقه را به مالخر می فروختیم.
رئیس پلیس آگاهی استان در خاتمه با بیان اینکه با هوشیاری و سرعت عمل کارآگاهان 2  سارق و یک نفر مالخر دستگیر و اموال مسروقه کشف شد،خاطرنشان کرد: متهمان به همراه پرونده جهت ادامه دادرسی به مرجع قضایی ارسال و با صدور قرار قضایی متناسب روانه زندان شدند.
خبرنگار: ناصر غلامی

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *