این قاتل در سیرجان وحشت آفرینی کرد / قدرت نمایی اش فقط ۲ساعت طول کشید

رکنا : فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: عامل اصلی وقوع قتل و پنج نفر از عاملان نزاع دسته جمعی منجر به این قتل در این شهرستان کمتر از ۲ ساعت دستگیر شدند.

به گزارش رکنا سرهنگ مرتضی امیرسبتکی روز چهارشنبه اظهار کرد: در پی اعلام وقوع نزاع دسته جمعی منجر به قتل در یکی از محله های شهر سیرجان، بلافاصله تیم گشت کلانتری ۱۳ به محل اعزام و در بررسی های اولیه مشخص شد چند جوان به دلیل اختلافات مالی با یکدیگر درگیر شدند.
وی ادامه داد: طی نزاعی که بین آن ها شکل می گیرد یکی از آنان با ضربات چاقو مجروح و در بیمارستان فوت می کند و ضارب و دیگر افراد دخیل در این نزاع از محل متواری می شوند.
فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به انجام پیجویی های پلیسی برای شناسایی و دستگیری قاتل و عاملان این نزاع، تصریح کرد: در این رابطه با تلاش تیم هایی از پلیس آگاهی عامل وقوع قتل که جوانی ۳۰ ساله است و پنج نفر از افراد مشارکت کننده در این نزاع دسته جمعی شناسایی و طی چند عملیات جداگانه در سطح شهر دستگیر شدند.
سرهنگ امیرسبتکی با اشاره به اینکه علت و انگیزه این نزاع منجر به قتل اختلاف مالی طرفین بوده است، گفت: در این رابطه همه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *