رکنا: گرفتن عکس یادگاری با لاشه حیوانات و انتشار این تصاویر در شبکه اجتماعی ایـــنستـــــاگــــرام شکارچی متخلف همدانی را به دام قانون انداخت.

این عکس یادگاری شکارچی بی رحم را لو داد !

رکنا: گرفتن عکس یادگاری با لاشه حیوانات و انتشار این تصاویر در شبکه اجتماعی ایـــنستـــــاگــــرام شکارچی متخلف همدانی را به دام قانون انداخت.
به گزارش رکنا، رضا دانش پژوه فرمانده یگان حفاظت محیط زیست همدان گفت: اداره کل محیط زیست به منظور شناسایی متخلفان و جلوگیری از تخلفات زیست محیطی از جمله شکار و صید غیر مجاز، علاوه بر فضای حقیقی نسبت به رصد فضای مجازی نیز اقدام می‌کند که به تازگی پس از انتشار تصاویر لاشه تعدادی گراز و تشی (خارپشت) در فضای مجازی، فرد متخلف شناسایی شد. مأموران یگان حفاظت محیط زیست در بازرسی از منزل شکارچی متخلف مقداری از بقایای لاشه ۲ رأس گراز را کشف کردند.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست همدان با بیان اینکه این شکارچی غیربومی حدود ۲ سال است که در شهرستان همدان اقامت دارد، یادآوری کرد: این فرد سال گذشته در یک فقره اقدام به دریافت مجوز میرشکاری از محیط زیست کرده که با توجه به تخلف اخیر از لیست میرشکاران استان همدان و کشور حذف شد و تا پایان دوران محرومیت حق دریافت مجوز شکار و صید از او سلب شد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *