انهدام باند ۱۵ نفره اراذل و اوباش در تهران

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات تهران از شناسایی و دستگیری ۲ تن از اعضای باند ۱۵ نفره شرارت و قشون‌کشی آنها به شرکتی در الهیه تهران خبر داد.

سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: در پی دریافت شکایتی مبنی بر اینکه ۱۲ تن از افراد شرور با سرکردگی ۲ تن از اشرار سابقه دار، با قدرت‌نمایی، قشون کشی به شرکتی در محدوده الهیه تهران در صدد اخاذی از اعضای شرکت بوده و پس از ضرب و شتم تعدادی از اعضای شرکت از متواری شده بودند، پیگیری پلیس در این خصوص آغاز شد.
او تصریح کرد: ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران با انجام تحقیقات پلیسی موفق شدند هویت هر ۲ شرور را شناسایی کنند و در نهایت با تکمیل تحقیقات پلیسی و هماهنگی‌های قضائی هر دو شرور در مخفیگاهشان دستگیر و به سازمان اطلاعات پلیس تهران منتقل شدند.
راستی تصریح کرد: هر دو متهم دستگیر شده سابقه دار بوده ودر پی جوئی‌های انتظامی اظهار داشتند با درخواست یکی از افراد شرور سطح دار اقدام به قدرت نمایی و شرارت نموده اند.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با اشاره به اینکه دستگیری شرور سابقه دار در دستور کار پلیس قرار دارد، افزود: هر دو شرور برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
او اضافه کرد: تحقیق پلیس برای شناسایی سایر افراد شرور و کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.
سرهنگ راستی افزود: پلیس برابر ماموریت‌های سازمانی با اراذل و اوباش مقتدرانه و قانونی برخورد و مسئولانه و متعهدانه از امنیت و آرامش مردم پاسداری می‌کند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *