انتخابات تعیین سرنوشت و حق مردم است

حجت الاسلام موحدی گفت: انتخابات تعیین سرنوشت و حق مردم است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود و شاهد یک انتخابات باشکوه و با مشارکت بالا باشیم.
نشست هفتگی شورای معاونین دادستانی کل با حضور اعضاء و به ریاست حجت الاسلام و المسلمین موحدی دادستان کل کشور برگزار شد.
دادستان کل کشور در این نشست با تبریک میلاد فرخنده حضرت امام باقر (ع) و حلول ماه مبارک رجب اظهار کرد: ماه رجب ماه پر خیر و برکتی است که مناسبت‌های برجسته‌ای مانند لیله الرغائب، میلاد امیرالمؤمنین (ع) و شکافته شدن کعبه و مبعث رسول خاتم (ص) در آن است و اعمال ویژه‌ای مانند اعتکاف و ادعیه خاصی برای استفاده از فرصت‌های این ماه وارد شده است.
ماه رجب فرصت نزدیک شدن بیشتر به خداوند است
وی گفت: در حدیث قدسی آمده است که خداوند متعال می‌فرمایند ماه رجب را ریسمانی بین خود و بندگان مقرر کردم و هرکسی به آن چنگی زند به وصال من می‌رسد؛ لذا از خداوند می‌خواهیم ما را جزء بندگان مشمول رحمت واسعه خویش قرار داده و بتوانیم از فضیلت‌های پرشمار این ماه مبارک اندوخته و توشه‌ای برای آخرت خویش برداشته و از نعمات این ماه عزیز بهره‌مند شویم.
حجت الاسلام و المسلمین موحدی در ادامه به تجاوزات آمریکا و همپیمانانش به کشور یمن اشاره کرد و گفت: تجاوز‌های آمریکا و انگلیس و دیگر متحدین استکبار به دلیل شکست‌های پی در پی رژیم اسرائیل و نرسیدن دشمنان به اهداف خود است.
آمریکا نمی‌تواند از سقوط اسرائیل جلوگیری کند
وی افزود: اگر می‌بینیم که اکنون یمن مقاوم و شجاع آماج حملات مختلف آمریکا و انگلیس قرار گرفته به خاطر این است که اهداف مورد نظر آمریکا و به طور کلی غرب در منطقه و خاورمیانه شکست خورده و به همگان ثابت شده است که آمریکا و غرب قدرت‌های رو به زوال در دنیا هستند. البته این اقدامات نمی‌تواند از سقوط اسرائیل جلوگیری کرده و این رژیم جعلی را نجات دهد.
انتخابات تعیین سرنوشت و حق مردم است
دادستان کل کشور با بیان اینکه شور و شوق انتخاباتی در کشور در حال افزایش است، گفت: یکی از وظایف ما مسئولان در کشور، مهیا کردن بستر‌های لازم برای افزایش مشارکت‌های مردمی است. انتخابات یک رکن از ارکان دموکراسی و مردم سالاری دینی در ایران است و این جنبه مهم از دموکراسی باید همچون گذشته کارکرد اصلی خود را حفظ کرده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مقابل دشمنان بیمه کند.
وی در پایان گفت: انتخابات تعیین سرنوشت و حق مردم است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود و شاهد یک انتخابات باشکوه و با مشارکت بالا باشیم.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *