امدادرسانی به متاثرین از برف و کولاک در خلخال و تکاب

نجاتگران پایگاه امدادونجات به متاثرین از برف و کولاک در خلخال اردبیل و تکاب آذربایجان غربی امدادرسانی کردند.خبرگزاری میزان – حمید قویدل، مدیرعامل هلال‌احمر اردبیل، گفت: طبق گزارش حضوری مردمی به پایگاه امداد و نجات بین شهری گردنه الماس این شهرستان تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به ۸۲ دستگاه خودروی گرفتار شده در برف و کولاک امدادرسانی کرده‌اند.
وی افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان خلخال در قالب یک تیم جاده‌ای متشکل از ۴ نفر و با استفاده از یک دستگاه خودروی امدادی به یاری در راه ماندگان شتافته‌اند.
حمید محبوبی، مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی نیز گفت: از ساعت ۱۰:۵۰ اول دی ماه ۱۴۰۲، به دلیل بارش برف و کولاک، تردد در جاده شاهین دژ به تکاب به سختی انجام گرفت.
وی اظهار کرد: نجاتگران پایگاه امدادونجات مائین‌بلاغ هلال‌احمر تکاب بلافاصله به محل اعزام شدند و تا لحظه مخابره خبر مشغول امدادرسانی هستند.
به گفته محبوبی، تاکنون و تا پایدار شدن وضعیت جوی تعداد ۶ نفر از در راه ماندگان در پایگاه امدادونجات مائین بلاغ اسکان داده شده‌اند.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *