امدادرسانی به روستاهای بخش صوفیان در سومین روز ادامه دارد

حوادث رکنا: مدیرعامل حمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی خبر از روز سوم کمک به مردم صوفیان داد.به گزارش رکنا، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی بیان کرد: در سومین روز از امدادرسانی به این روستاها، جمعیت هلال‌احمر شهرستان شبستر با مشارکت بخشداری صوفیان، اقدام به توزیع 420 بسته نان، شیر خشک و مقداری اقلام دارویی در روستای ورکش کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی، دکتر حمید منجم مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: وقوع سنگین برف در مناطقی از روستاهای بخش صوفیان شهرستان شبستر، باعث قطع راه‌های مواصلاتی و بروز مشکلاتی در این روستاها شد.
وی ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر شهرستان شبستر با مشارکت بخشداری صوفیان، اقدام به توزیع 420 بسته نان، شیر خشک و مقداری اقلام دارویی در روستای ورکش کرد.
منجم افزود: امدادگران و نجاتگران شهرستان شبستر ضمن امدادرسانی به مردم این روستا، پایش فشار خون و حمایت‌های روانی را نیز در این روستاها در دستور کار خود قرار دادند.
امدادرسانی به روستاهای بخش صوفیان ادامه دارد و امید است با تلاش‌های امدادگران و نجاتگران، مشکلات این روستاها هر چه زودتر برطرف شود.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *