اعمال محدودیت های ترافیکی در محدوده پیست آبعلی!+فیلم

حوادث رکنا: رئیس پلیس راهور فراجا از وضعیت ترافیکی جاده هراز بازدید کرده و در جریان روند ساخت پاسگاه آبعلی قرار گرفت.
به گزارش اختصاصی رکنا، سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص افزایش بار ترافیکی در محدوده پیست آبلعلی از این محور بازدید کرده و  گفت: بنابر تجربیات گذشته همه ساله با شروع فصل زمستان و بارش برف در روزهای آخر هفته شاهد موج شدید مراجعه شهروندان به پیست های اطراف شهر تهران هستیم، لذا بنابر شرایط ترافیکی حاکم بر این محور دستوراتی را در خصوص اجرای محدودیت هایی برای کاهش بار ترافیکی این محور در نظر گرفته و به اجرا در آوردیم.
رئیس پلیس راهور فراجا در ادامه با اشاره به مشاهدات تصاویر دوربین های مرکز کنترل ترافیک جاده های کشور گفت: در حال حاضر ترافیک در شمال به جنوب محور هراز محدوده پیست آبعلی نیمه سنگین است، لذا از شهروندان می خواهیم با توجه به ظرفیت کم این محور از تردد غیر ضروری در این محور خوددداری  کنند.
سردار حسینی افزود: همچنین در جریان بازدید از محورهای محدوده پیست آبعلی، از روند ساخت پاسگاه پلیس راه آبعلی مطلع شدیم و امیدواریم  پاسگاه پلیس راه هرچه زودتر به بهره برداری برسد.
رئیس پلس راهور فراجا با تاکید بر تراکم بیش از حد خودروها در این محور افزود: بنابر شرایط موجود از ساعت 14:00 امروز 29 دی ماه محدودیت تردد کلیه خودروها درمسیر جنوب به شمال محور هراز در حال اجرا می باشد،لذا به رانندگان توصیه میکنیم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز، از توقف در حاشیه جاده خودداری کرده تا سفری ایمن برای خود و خانواده شان را رقم بزنند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *