­شهرداری منطقه ۵ تهران از آماده باش عوامل خدمات شهری منطقه برای مقابله با آب گرفتگی معابر و همچنین یخ زدگی سطوح خیابان‌ها خبرداد.

اعلام آمادگی شهرداری برای مقابله با آبگرفتگی و یخ زدگی معابر

­شهرداری منطقه ۵ تهران از آماده باش عوامل خدمات شهری منطقه برای مقابله با آب گرفتگی معابر و همچنین یخ زدگی سطوح خیابان‌ها خبرداد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ تهران، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۵ تهران گفت: با توجه به پیش بینی بارش باران و احتمال بارش برف و کاهش دما در روز‌های آتی، عوامل خدمات شهری این منطقه برای مقابله با آب گرفتگی معابر و همچنین یخ زدگی سطوح خیابان‌ها در آماده باش به سر می‌برند.
مهدی احمد مهرابی افزود: در منطقه ۵، رود دره، مجرا‌های آبی و مسیل‌هایی از جمله روددره فرحزاد، کانال شهید باکری، کانال میان رود، رود کن و دره زر نو واقع شده اند که با توجه به لزوم آمادگی منطقه درخصوص سیلاب‌های احتمالی، لایروبی‌های لازم انجام شده است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۵ از جانمایی کیسه‌های شن و نمک در معابر منطقه خبر داد و افزود: شهروندان می‌توانند برای مقابله با یخ زدگی معابر از این کیسه‌ها استفاده کنند.
مهدی احمد مهرابی با بیان اینکه منطقه ۵ از تجهیرات لازم برای مقابله با پیامد‌های بارش‌های زمستانی برخوردار است، گفت: هیچگونه آب گرفتگی، یخ زدگی، آب افتادگی، مسدود شدن معابر، انسداد ترافیکی ناشی از بارش تا کنون درمنطقه ۵ گزارش نشده است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۵ از شهروندان هم خواست از استقرار در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و تردد در بستر دره‌ها و سفر به ارتفاعات خوداری کنند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *