استاندار خراسان جنوبی : تصمیم جدیدبرای بازماندگان از کنکور

استاندار خراسان جنوبی گفت: با پیگیری تلفنی صورت گرفته از طریق رئیس سازمان سنجش کشور قرار شد برای داوطلبان بازمانده از سیل در زیرکوه تصمیم جدید اتخاذ شده و مساعدت لازم صورت گیرد.
تسنیم: استاندار خراسان جنوبی گفت: با پیگیری تلفنی صورت گرفته از طریق رئیس سازمان سنجش کشور قرار شد برای داوطلبان بازمانده از سیل در زیرکوه تصمیم جدید اتخاذ شده و مساعدت لازم صورت گیرد.
جواد قناعت روز پنجشنبه درباره پیگیری انجام شده برای بازماندگان از کنکور در شهرستان مرزی زیرکوه به دلیل وقوع سیل افزود: امروز برگزاری کنکور سراسری را در سطح کشور داشتیم و چندین مسیر اصلی و فرعی شهرستان زیرکوه به دلیل شدت بارندگی و سیلاب مسدود شد و برخی از داوطلبان کنکور به محل حوزه‌های آزمون نرسیدند.

تبلیغ

لازم نیست با سرمایه خودت ترید کنی! پراپی روی شما سرمایه گذاری می کنه!

دریافت سرمایه
وی افزود: این موضوع نگرانی‌هایی برای خود داوطلبان و والدین آنان ایجاد کرده، لذا طی تماس تلفنی با دکتر پورعباس، رئیس سازمان سنجش کشور، اوضاع امروز شهرستان زیرکوه تشریح شد تا برای داوطلبان چاره‌اندیشی صورت گیرد.
قناعت بیان کرد: با این وجود اگر دانش آموزی نتوانسته به کنکنور برسد نگران نباشد، جبران خواهد شد و تصمیم خوب و جدیدی را سازمان سنجش کشور برای آن‌ها خواهد گرفت.
وی با اشاره به بارش‌های رگباری و سیل آسا در خراسان جنوبی، گفت: تمام دستگاه‌های متولی و تیم‌های امدادی در سطح استان در حالت آماده باش هستند تا کمترین آسیب ناشی از سیل به مردم برسد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *