ارائه خدمات امدادی هلال احمر به بیش از ۱۵ هزار نفر در راهپیمایی روز جهانی قدس/ ۷۰۹ نفر توسط نیرو‌های عملیاتی درمان سرپایی شدند

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از ارائه خدمات پایش سلامت به بیش از ۱۵ هزار نفر در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر کشور خبر داد و گفت: با تلاش نیرو‌های عملیاتی ۷۰۹ نفر نیز به صورت درمان سرپایی مداوا شدند.
به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ صادق محمودی گفت: از صبح امروز تا پایان مراسم ۱۵ هزار و ۲۱۹ نفر به مراکز و پست‌های جمعیت هلال احمر منتهی در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر کشور مراجعه کردند.
وی افزود: نیرو‌های عملیاتی این جمعیت به ۷۰۹ نفر خدمات درمان سرپایی ارائه کردند، همچنین با تلاش این نیرو‌ها ۹ نفر از راهپیمایان پس از انجام اقدامات اولیه به مراکز درمانی منتقل شدند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد: در این بین توسط نیرو‌های امدادی هلال احمر در ایستگاه‌های سلامت به ۱۴ هزار و ۵۰۵ نفر تست قندخون و فشارخون ارائه شد.
صادق محمودی ادامه داد: ۷۵۷ تیم شامل ۴ هزار و ۷۶۰ نیروی امدادی و عملیاتی در مسیر‌های منتهی به راهپیمایی روز قدس حضور داشته و خدمات رسانی کردند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *