اجرای طرح 10 پلیس راهور تهران برای برخورد با تخلفات راکبان موتورسیکلت

حوادث رکنا: برخودر با تخلفات گسترده موتورسیکلت سواران در طرح 10 پلیس راهور تهران در حال اجراست.به گزارش رکنا،سرهنگ فیروز کشیر معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص اجرای طرح 10 ، گفت:مرحله اول اجرای طرح 10 که مربوط به ساماندهی و برخورد با تخلفات موتورسواران در سطح شهر تهران بود از روز 18 دی ماه آغاز  شد.
سرهنگ کشیر افزود : طرح 10 بر اساس آموزش و فرهنگ سازی ، مهندسی راه و وسیله نقلیه و همچنین بر اساس اجرای قوانین مقررات برنامه ریزی شده و جهت ساماندهی و انضباط بخشی به تردد ایمن موتورسواران تهرانی در حال اجراست .
وی افزود : تخلفات موتورسیکلت سواران از گذشته انجام می شدخ و پلیس هم به شدت با آنها برخورد می کرده است. تخلفاتی مانند تردد خلاف جهت  ، تردد در خطوط ویژه ، مخدوش کردن پلاک و … از جمله تخلفات شایع هستند که موتورسیکلت سواران مرتکب
می شوند.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : پلیس راهور تهران بزرگ با اجرای طرح 10 برخورد با تخلفات موتورسواران را هوشمند سازی و  بروز رسانی کرده است .
سرهنگ کشیر افزود : پلیس سعی کرده توسط تبلیغات محیطی ، رسانه ها و فضای مجازی حتی از طریق صفحات نمایشی دستگاه های خود پرداز این طرح را برای شهروندان بویژه موتورسواران مطرح کرده و آنها را از عواقب کار خود مطلع سازند.
وی گفت : هدف پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای این طرح کاهش تخلفات و در نهایت کاهش تلفات و حوادث رانندگی موتورسواران است و هدف این نیست که فقط با این رفتارهای پرخطر به صورت سلبی برخورد گردد ولی باید با تعداد اندکی که قوانین و مقررات را رعایت نمی کنند برخورد جد صورت پذیرد .

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *