اجرای طرح تربیت سیاسی در مدارس

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش درباره اجرای طرح «تربیت دانش آموزان توانمند سیاسی» توضیحاتی را ارائه کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین پورثانی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، در پاسخ به این سوال که اجرای طرح «تربیت دانش‌آموزان توانمند سیاسی» اکنون در چه مرحله‌ای است؟ گفت: در سند تحول آموزشی، ساحتی وجود دارد، به عنوان ساحت سیاسی و اجتماعی که منظور این است، دانش آموزان، دانش و بینش سیاسی داشته باشند، به علاوه یک دانش آموز باید مطالبه‌گر و نسبت به محیط پیرامون خود حساس و آگاه باشد. بخوانید… معضل کلاس‌های ۴۰ نفره حل شد؟ معلمی که به‌خاطر شباهت اسمی با یک فرمانده سپاه، ۳ سال زندانی بود زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی کاهش یافت
به گزارش ایلنا، وی تصریح کرد: تربیت سیاسی که به دنبال آن هستیم، تربیتی ذیل انقلاب اسلامی است و هیچ گونه ارتباطی به احزاب اصول گرا و اصلاح طلب ندارد. اکنون که زمان انتخابات است، این اقدام نسبت به اصل حضور دانش آموزان رای اولی و کنشگری دیگر دانش آموزان برای ترغیب حضور والدین خود در انتخابات پیش رو صورت می‌گیرد. در زمان انتخابات مجلس چندین پویش برگزار کرده ایم، اکنون هم پویش «مثبت دما» و «پای کار ایران» را برای انتخابات دنبال می‌کنیم.

همچنین ببینید

هوای زیرکوه در معرض فوق خطرناک قرار گرفت

براساس سامانه پایش کیفی هوای کشور هم اکنون شاخص کیفی هوا در حاجی آباد زیرکوه به ۵۰۰ رسید و در آستانه فوق خطرناک قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *