اتوبوس‌های ویژه اربعین از پایانه‌های غرب، جنوب و بیهقی راه‌اندازی می‌شود

مدیر عامل سازمان پایانه‌ها گفت: در نشست با مدیران اداره راه استان تهران موضوع برقراری مسیر مستقیم تهران- نجف و کربلا و برعکس مورد بررسی قرار گرفت.

پوریا علیمردانی مدیر عامل سازمان پایانه‌ها از برگزاری نشستی با حضور مهدی خضری مدیر کل اداره راهداری استان تهران و مدیران دو مجموعه خبر داد و افزود: موضوعات مهمی از جمله نحوه ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های اتوبوسرانی خارجی، ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و پذیرایی از زائرین در پایانه‌ها و افزایش ظرفیت خدمت رسانی به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) در این نشست مورد بحث، بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
مدیر عامل سازمان پایانه‌ها اظهار کرد: در این نشست، موضوع برقراری مسیر مستقیم تهران به نجف و کربلا به تهران با توجه به استقبال گروه کثیری از هموطنان عزیزمان در سال گذشته جهت شرکت در این مراسم گرانقدر به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد مقدمات استقرار این اتوبوس‌ها از پایانه‌های غرب، جنوب و بیهقی بفوریت آماده شود.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *