اتمام عملیات پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی سرشاخه اکباتان

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از اتمام عملیات پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی سرشاخه اکباتان خبر داد.وی ادامه داد: این پروژه به طول کلی ۱۶۳۰ متر، شامل ۴۶۷ متر لوله‌گذاری پلی‌اتیلن با اقطار ۱۴۰۰ و ۱۶۰۰ میلیمتر به روش ترانشه باز و اجرای تونل سنتی به طول ۱۱۶۳ متر با قطر معادل ۱۶۰۰ میلیمتر در عمق ۶ تا ۱۱ متری از سطح زمین می‌باشد.
معاون شهردار پایتخت، افزود: احجام اصلی کار برای تکمیل عملیات اجرایی پروژه شامل، 000/10مترمکعب عملیات خاکی، ۵۵۰ تن مصالح فولادی و ۵،۸۰۰ مترمکعب بتن بوده است.
به گزارش سایت شهر، حق‌بین خاطرنشان کرد: پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی سرشاخه اکباتان از مردادماه ۱۳۹۹ آغاز و با وجود موانع و مشکلات شامل محدودیت‌های ترافیکی، ۲۴ مورد معارضین تأسیساتی متعدد و وجود خاک‌ریزشی در محدوده اجرای تونل بوده که با اجرای ایمن کار، مساعدت‌های پلیس راهور و هماهنگی انجام شده با ارگان‌های ذی‌ربط مرتفع و عملیات اجرایی در بخش لوله‌گذاری و تونل با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰% ، تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌باشد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *