آماده‌سازی ۸ پروژه عمرانی در منطقه ۴ تهران تا پایان سال

شهردار منطقه ۴ پایتخت از آماده‌سازی ۸ پروژه عمرانی ارزشمند تا پایان سال در این منطقه خبر داد.
علی اصغر کمالی زاده  افزود: در راستای ارائه خدمات شایسته به شهر و شهروندان و طبق برنامه ریزی صورت گرفته تلاش می‌شود ۸ پروژه عمرانی تا پایان سال در اختیار شهروندان این منطقه قرار می گیرد.
وی در تشریح این پروژه‌ها گفت: از مهمترین این پروژه‌ها، احداث ادامه محور دلاوران و اتصال آن به بزرگراه امام علی (ع) در فاز اول به طول ۷۰۰ متر است که از مرداد ماه امسال آغاز شده و پیش بینی می‌شود پانزدهم اسفند ماه به بهره برداری برسد.
شهردار منطقه ۴ احداث مجموعه ورزشی روباز حکیمیه به منظور افزایش سرانه ورزشی این محله را یکی از ارزشمندترین پروژه‌های این دوره دانست و گفت: این مجموعه به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع در حال حاضر با ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل پایانی قرار دارد و امیدواریم با بهره برداری از این مجموعه قدم بزرگی در جهت سلامت، شادابی و نشاط شهروندان برداریم.
کمالی زاده به دیگر پروژه‌های این منطقه اشاره کرد و گفت: احداث ساختمان اسکان کارگری باغ پرندگان به متراژ ۲۲۰ مترمربع در دو طبقه تا کنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در کنار آن احداث سرویس بهداشتی این باغ از پروژه‌های شاخص این دوره به شمار می‌آید.
وی احداث مخازن ذخیره آب در ۴ بوستان این منطقه را تا پایان سال از دیگر اقدامات این مرحله دانست و گفت: احداث مخازن ذخیره آب به حجم ۱۵۰۰ مترمکعبی در بوستان‌های ساحل، مجیدیه، بانوان و استقلال به منظور تامین آب برای فضای سبز از دیگر پروژه‌های این دوره عنوان کرد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *