آغاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش

امروز (جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه) آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ در سراسر کشور در حال برگزاری است.
آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ در ۲۹۵ حوزه امتحانی اصلی و ۱۰۲۹ حوزه فرعی در ۱۷۷ شهرستان سراسر کشور برگزار می‌شود. بخوانید… تجهیز حوزه‌های امتحانات نهایی به سیگنال یاب سازمان جدید سنجش، مسئول صفر تا صد امتحانات نهایی در ۱۴۰۴ همه افراد شاغل به تحصیل کد یکتای تحصیلی می‌گیرند
به گزارش ایسنا، آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه در سراسر کشور در حال برگزاری است.
در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ در مجموع ۳۸۱ هزار و ۲۴۶ متقاضی ثبت نام کرده‌اند که ۶۸ درصد متقاضیان زن و ۳۲ درصد مرد هستند.
آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ در ۲۹۵ حوزه امتحانی اصلی و ۱۰۲۹ حوزه فرعی در ۱۷۷ شهرستان سراسر کشور برگزار می‌شود.
داوطلبان برای شرکت در جلسه امتحان می‌توانستند به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مراجعه و از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین‌شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *