آزادی ۵ مددجو از زندان تهران بزرگ

دادستان تهران، در برنامه ملاقات مردمی، با آزادی ۵ مددجو از زندان تهران بزرگ موافقت کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی، به اتفاق جمعی از معاونان دادسرای عمومی و انقلاب تهران، صبح و عصر یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ با حضور در برنامه ملاقات مردمی، ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان و استماع اظهارات آنان، به درخواست‌ها و مشکلات تعداد ۱۰۱ نفر از شهروندان رسیدگی و دستورات لازم را برای پیگیری پرونده‌ها صادر کرد.
دادستان تهران در این برنامه همچنین با تعدادی از زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ، به صورت برخط و با بهره گیری از سامانه ویدئو کنفرانس، گفتگو کرد که در نتیجه این گفتگو و پس از بررسی پرونده زندانیان واجد شرایط، زمینه آزادی ۵ زندانی مالی زندان تهران بزرگ که برخی از آن‌ها بیش از ۱۰ سال در زندان بودند، با استفاده از کمک‌های نوع دوستانه خیرین و با پیگیری معاونت نظارت بر زندان‌های دادستانی تهران و همچنین اعضای شورای حل اختلاف مستقر در زندان فراهم شد.
دادستان تهران همچنین در برنامه امروز ملاقات مردمی، به درخواست بانویی مبنی بر پیگیری پرونده همسر و دو فرزندش که بیش از ۸ سال بابت محکومیت مالی در زندان به سر می‌بردند، رسیدگی کرد و دستور داد پرونده مشارالیهم به صورت ویژه و با لحاظ شرایط قانونی رسیدگی شود و با برگزاری جلسات صلح و سازش با شکات و جذب کمک‌های نوع دوستانه زمینه آزادی آنان فراهم شد.
برنامه ملاقات مردمی دادستان تهران، در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضائیه و همچنین برنامه‌های عملیاتی دادسرا مبنی بر کاهش فاصله مسئولان قضائی با مردم و تکریم ارباب رجوع، روز چهارشنبه هر هفته در ساختمان مرکزی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، واقع در میدان ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.
این برنامه امروز به مناسبت سومین روز هفته قوه قضائیه در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.
هدف از برگزاری این برنامه، افزایش نظارت دادستانی بر عملکرد دادسراها و تسریع در گره گشایی از کار مردم می‌باشد و متقاضیان می‌توانند با برقراری تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به ساختمان مرکزی دادسرا و اخذ نوبت قبلی، با دادستان و معاونان وی دیدار و گفتگو کنند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *