آخرین جزئیات زلزله ۴/۹ شراگه در رامشیر خوزستان / ستاد بحران وارد عمل شد

رکنا: فرماندار رامشیر گفت: جلسه ستاد بحران بلافاصله تشکیل شده و تیم های ارزیاب در حال برسی ابعاد خسارات زلزله هستند.
به گزارش رکنا از خوزستان؛ عبدالرضا احسانی فرماندار شهرستان رامشیر در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا گفت: در ساعت ۱۲/۱۵ طبق اعلام مرکز ژئو فیزیک زمین شناسی، زمین لرزه ای با قدرت ۴/۹ ریشتر در ۸ کیلومتری و عمق ۱۶ کیلومتری از سطح زمین در شهر مشراگه شهرستان رامشیر رخ داد.
وی گفت: پس از زمین لرزه اول ۵ پس لرزه با قدرت های مختلف رخ داد که بلافاصله جلسه مدیریت بحران تشکیل شد و تیم هایی برای ارزیابی این حادثه به محل اعزام شد.
وی افزود: خوشبختانه تا به الان هیچ گونه تلفات جانی و اورژانسی گزارش نشده است و فقط چند مورد ترک خوردگی دیوارهای منازل را داشته ایم که تیم های ارزیاب بنیاد مسکن در حال برسی موضوع هستند.
احسانی ادامه داد: با توجه به اینکه احتمال وقوع پس لرزه های شدید تر وجود دارد پشتیبانی های لازم از سوی شرکت های نفتی مارون و آغاجاری برای کمک رسانی و بسیج امکانات اعلام شده است.
فرماندار رامشیر در پایان گفت: تمام دستگاه های اجرائی شهرستان در حال آماده باش صد در صد هستند و به محض تکمیل داده ها، نتیجه تحقیقات به ستاد بحران استان ارسال میشود.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *