آتش سوزی هولناک در یک مجتمع اقامتی پذیرایی / در خیابان خدامی رخ داد!

حوادث رکنا: آتش سوزی مهیب در مجتمع اقامتی پذیرایی میدان ونک مهار شد.
به گزارش خبرنگار رکنا،جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با رکنا درباره جزئیات خیابان خدامی گفت: در ساعت ۲۰:۳۷ پنجشنبه شب یک مورد آتش سوزی در یک مجتمع اقامتی پذیرایی واقع در خیابان ولیعصر،،، خیابان خدامی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.
ملکی با بیان اینکه بلافاصله 3 ایستگاه  آتش نشانی به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه  اعزام شد، ادامه داد: آتش‌نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که محل حادثه یک مجتمع بزرگ اقامتی است و حریق در قسمت پشت بام ورودی این ساختمان که دارای دو طبقه بود، رخ داده است. در قسمت پشت بام این بخش از ساختمان مقداری ضایعات وجود داشت که دچار حریق شده بود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی در ادامه افزود: همجوار بودن این ساختمان2طبقه با مجتمع اقامتیپذیرایی باعث شده بود دود و حرارت از طریق راه‌پله‌ها به ساختمان ۱۵ طبقه کناری سرایت کرده و آژیر اعلام حریق به صدا در بیاید. همین موضوع باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مسافران مجتمع شده بود، آتش‌نشانان نیز در همین راستا سریعا اقدام به خاموش کردن آتش کردند و خوشبختانه با اقدام به موقع عوامل آتش‌نشانی آتش به دیگر بخش‌های ساختمان سرایت نکرد.
ملکی در ادامه گفت: عوامل آتش‌نشانی پس از اطفاء حریق اقدام به تخلیه دود کردند، در این حادثه به هیچ یک از مسافران آسیبی وارد نشد، 2 نفر از پرسنل این مرکز اقامتی که یک خانم و یک آقا بودند، دچار آسیب دیدگی سطحی شدند که خدمات درمانی را در همان محل و از عوامل اورژانس دریافت کردند.
وی گفت: عوامل آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل، در ساعت ۲۱:۴۴ به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *