اطفاء حریق در طبقه دهم بیمارستان 10 طبقه تجریش

حوادث رکنا: آتش سوزی در بیمارستان تجریش فوتی و مصدومی نداشت.

به گزارش رکنا، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اعلام کرد: ساعت 4:34 دقیقه صبح روز 14 آذرماه خبر آتش سوزی در بیمارستان میدان تجریش به عوامل آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله 4 ایستگاه مجهز به نردبان هیدرولیکی و خودروهای پشتیبان در مدت زمان 4 دقیقه به محل اعزام  شدند.
ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند که در طبقه 10 بیمارستان و در طبقه دهم در یک اتاق با دو بیمار آتش سوزی اتفاق مختصری رخ داده بود که خوشبخانه سیتسم اطفاء حریق ساختمان به خوبی عمل کرده بود و با پخش آب اقدام به خاموش کردن آتش کده بود.
ملکی در ادامه افزود: پرسنل کادر درمان و حراست با خاموش کننده های ایمنی به محض مشاهده آتش و دود در راهروی طبقه دهم ابتدا بیماران آن طبقه را به مکان امن انتقال داده و  مشغول اطفا حریق بودند .
ماموران آتش ناشنی به محض ورود با شلنگ های آب مخصوص شروع به خاموش کردن و خوشبختانه برای سایر بیماران اتفاق مشکلی پیش نیامد و در ادامه روند درمانی برای آنها در حال انجام است و این حادثه تلفات جانی و مصدومی نداشت.
آتش خاموش و تخلیه دود و ایمن سازی انجام و بیمارستان در حال ارائه خدمات درمانی است.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *