تصادف زنجیره ای در قزوین 4 مصدوم در بر داشت

حوادث رکنا: سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین گفت: برخورد زنجیره‌ای چند دستگاه خودروی سواری در آزادراه قزوین – کرج 4 مصدوم بر جای گذاشت.
به گزارش رکنا، ناصر صبوری غیاثوند اظهار کرد: در پی گزارشی مبنی بر تصادف زنجیره ای چند خودرو شامل، هایما، بنز و سوزوکی ویتارا در کیلومتر ۳۵ آزادراه قزوین – تهران واقع در لاین جنوبی قبل از پمپ بنزین عزیزی، به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر بلافاصله تیم های عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.
وی اضافه کرد: با دریافت این گزارش تیم امداد و نجات پایگاه شهدای آبیک جمعیت هلال احمر این شهرستان به محل حادثه اعزام و اقدامات اولیه برای حادثه دیدگان این سانحه به عمل آمد.
صبوری غیاثوند بیان کرد: این حادثه چهار مصدوم به همراه داشت که پس ارزیابی و رهاسازی یک مصدوم و انجام اقدامات پیش بیمارستانی برای ۲ مصدوم حادثه، ۲ مصدوم دیگر برای انجام اقدامات درمانی و مراقبتی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شدند.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به موج بازگشت مسافران نوروزی از سفر، از تمامی رانندگان تقاضا داریم که با سرعت ایمن و پرهیز از شتاب و عجله به مسیر خود ادامه دهند.

همچنین ببینید

هوای زیرکوه در معرض فوق خطرناک قرار گرفت

براساس سامانه پایش کیفی هوای کشور هم اکنون شاخص کیفی هوا در حاجی آباد زیرکوه به ۵۰۰ رسید و در آستانه فوق خطرناک قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *